Goals and objectives of formation and development of marketing infrastructure in the region
Abstract
About the Authors
I. .. BaranovaRussian Federation
E. .. Golova
Russian Federation
References
1. Котлер Ф. Основы маркетинга: краткий курс. Москва: Вильямс, 2012. 488 с.
2. Сейфуллаева М.Э. Маркетинговая составляющая регионального развития // Маркетинг в России и за рубежом. 2002. № 5. URL: http://www.mavriz.ru/articles/2002/5/ 104.html (дата обращения: 12.12.2019).
3. Новокшонова Л.В. Неотехнологические теории в практике международного маркетинга // Маркетинг в России и за рубежом. 2002. № 5. URL: http://www.mavriz.ru/articles/2002/5/342.html (дата обращения: 12.12.2019).
4. Панкрухин А.П. Муниципальное управление: маркетинг территорий: учебник. 2018. URL: https://www.studmed.ru/view/pankruhin-ap-municipalnoe-upravlenie-marketing-territoriy_60e394b.html (дата обращения: 08.10.2019).
5. Романенкова О.Н. Маркетинг территорий. М.: Юрайт, 2015. 262 с.
Review
For citations:
Baranova I..., Golova E... Goals and objectives of formation and development of marketing infrastructure in the region. Siberian Financial School. 2019;(5):33-36. (In Russ.)